El passat 24 de febrer es va celebrar un Ple extraordinari a l'ajuntament de les Masies de Roda on hi van participar l'alcalde Jordi Vistós i els regidors/es Montserrat Cabellos, Aida Canal, Víctor Pallàs, Jordi Gros, Jordi Ribas i la secretària-interventora, Montserrat Tintó. El regidor David Bosch es va excusar.
En aquesta sessió es va aprovar:
Durant el període d’exposició pública de les Ordenances, els qui tinguin un interès directe o resultin afectats, en els termes previstos a l’article 18 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, podran examinar l’expedient i presentar-hi les reclamacions que estimin oportunes. Transcorregut el període d’exposició pública sense haver-se presentat reclamacions, els acords adoptats restaran definitivament aprovats.
Una vegada constituït el nou Ajuntament i establert el nou cartipàs municipal, el Ple aprovà, en data d’11 de juliol de 2019, l’establiment del règim de dedicació dels membres polítics d’aquesta corporació, especialment tenint en compte les delegacions efectuades per l’Alcaldia mitjançant decret de data 5 de juliol de 2019.
El Ple adopta per unanimitat dels sis membres presents dels set que formen el nombre legal de membres de la Corporació els següents ACORDS:
Un cop finalitzat el ple, l'alcalde va aixecar la sessió.