Durant aquests dies de confinament, si us cal un certificat del padró per demanar la moratòria del pagament de la hipoteca, podeu demanar-nos-el via correu electrònic. Consulteu aquí com ho heu de fer.
Si, d'acord amb el Real Decreto Ley 8/2020, pel qual s'estableixen mesures per demanar un aplaçament del pagament de la hipoteca de la vivenda familiar i habitual, necessiteu un certificat de convivència, podeu demanar-nos-el de la següent manera:
1.- Envia un correu electrònic a les oficines municipals, masiesr@diba.cat -a l'assumpte del correu escriu: petició de certificat d'empadronament + el teu nom i cognoms -explica què necessites i sobretot indica l'adreça del domicili i un telèfon de contacte. -adjunta-hi una foto dels DNIs/NIE de tota la família. Només la part de davant del DNI/NIE.
2.- Així que llegim el correu, i per tal de confirmar la recepció, us respondrem i us indicarem si el que heu enviat és correcte.
3.- Durant l'estat d'alarma l'expedició dels certificats per a la moratòria de les hipoteques serà gratuïta.
4.- En cas de dubtes o de no disposar de correu electrònic, truqueu a les oficines municipals 93 854 00 27.